Оформлення робочої документації керівниками гуртків : журнали, програми, план-конспект

Створювати додаткові умови для самовизначення, саморозвитку, самореалізації особистості, формування моральних якостей у дітей та підлітків, соціально-громадського досвіду; сприяння професійній орієнтації, розвитку творчих здібностей – такі завдання сьогодні покладає держава на систему позашкільної освіти.  Провідна роль у реалізації цих завдань традиційно належить  закладам позашкільної освіти.  

Заклади позашкільної освіти є і залишаються осередками всієї організаційно-масової роботи з дітьми та молоддю, закладом, що забезпечує їх змістовне дозвілля, організаторами творчих конкурсів, фестивалів, виставок, концертів, змагань тощо, тобто заходів, де діти можуть проявити свої здібності і таланти. Це дає змогу активно проводити виховну та превентивну роботу з дітьми в частині пропаганди здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі.  З огляду на зазначене, актуальними питаннями були і залишаються:  пошук шляхів ефективної реалізації завдань позашкільної освіти, визначених відповідними нормативно-правовими документами;  впровадження особистісно-орієнтованих технологій у навчально-виховний процес  закладу;  залучення педагогів до творчої діяльності та дослідно-експериментальної роботи;  модернізація системи науково-методичної роботи на основі інноваційних технологій, удосконалення навчальних програм, змісту, форм та методів навчання і виховання, впровадження передового педагогічного досвіду в практику роботи  закладів позашкільної освіти.

У своїй діяльності керівник гуртка керується Конституцією і Законами України, Указами президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освіти всіх рівнів з питань позашкільної освіти і виховання, Законом про позашкільну освіту, Положенням про позашкільний навчально-виховний заклад; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки; Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора закладу. Керівник гуртка дотримується положень Конвенції про права дитини. В межах робочого дня керівник гуртка здійснює всі види навчально-методичної, дослідницької роботи відповідно до посади, навчального плану, плану роботи закладу. Веде у встановленому порядку документацію гуртка, своєчасно надає адміністрації закладу звітні дані.

Офіційно-ділова сфера діяльності суспільства знаходить найповніше відображення у документах. Документ – це діловий папір, який закріплює інформацію про факти, події,  об’єктивної дійсності та розумової діяльності людей. Документаційне забезпечення – важлива складова діяльності будь-якої установи або закладу, що обумовлює актуальність питання щодо ведення ділової документації відповідно до нормативно-правових актів, зокрема і в позашкільному навчальному закладі.  Відповідно до законів України «Про освіту» та «Про позашкільну освіту», «Про охорону праці», на виконання вимог Примірної інструкції з ведення ділової документації в  закладах позашкільної освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 23.08.2012 № 947 укладено методичні рекомендації, які покликані допомогти керівнику гуртків у правильному веденні гурткової документації. Наряду з підвищенням рівня якості позашкільної освіти,  зростанням вимог до педагогічного професіоналізму й особистих якостей педагога, зростають вимоги до ведення ділової документації керівника гуртка.

Опрацювавши методичні рекомендації, керівник гуртка позбудеться проблем та питань під час ведення журналу планування та обліку роботи гуртка, робочої навчальної програми, журналу реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів. З метою підвищення професійної складової педагога, активізації ділового потенціалу, індивідуального становлення, рекомендації стануть у нагоді зокрема молодим педагогам та їхнім наставникам.

КЕРІВНИК ГУРТКА

ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:

  1. Вчасно проходити медогляд і здати санітарну книжку.
  2. Укомплектовувати гурток вихованцями з 1 до 15 вересня поточного навчального року. (групи вихованців 2-го та наступних років навчання – 1 вересня) Даний час вважається робочим часом керівника. Прийом вихованців у гурток здійснюється на основі заповнення заяви.
  3. Керівник несе відповідальність за життя і здоров’я дітей під час занять та дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил.
  4. Керівник гуртка повинен мати: навчальну програму, затверджений календарно-тематичний план відповідно до програмизатверджений план роботи гуртка.
  5.  Мати журнал обліку гурткової роботи та вести його згідно всіх розділів. Подавати на перевірку журнал ЩОМІСЯЧНО до 25 числа.
  6.  Проводити заняття гуртка згідно затвердженого плану роботи в години передбачені розкладом занять.
  7. Здавати дані про склад гуртка за відповідною формою.
  8. Проводити інструктажі з техніки безпеки.
  9. В кінці навчального року, згідно вимог, робити звіт роботи гуртка.
  10.  Керівник гуртка несе відповідальність за збереження контингенту та кінцевий результат роботи гуртка.
  11.  Приділяти належну увагу роботі з обдарованими і талановитими дітьми, а також з дітьми з особливими потребами.
  12.  Організовувати і проводити  масові заходи, виставки, змагання, вікторини, екскурсії тощо.
  13.  Забезпечувати участь вихованців в масових заходах, показових виступах, виставках творчості, представляти кращі роботи дітей на конкурсах всіх рівнів.
  14. Згідно графіка проводити відкриті  заняття гуртка, виховні та масові заходи.

ОБОВЯЗКОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ КЕРІВНИКА ГУРТКА:

Отже, у керівника гуртка на робочому місці повинні бути:

  1. Навчальна програма гуртка.
  2. План роботи гуртка
  3. Календарно-тематичні плани (на кожний напрямок та на кожний рік навчання окремий)
  4. Журнали з обліку роботи гуртка (на кожну групу окремий)
  5. Розклад роботи гуртка.
  6. Плани-конспекти занять.
  7. База даних вихованців.
  8. Інструкції з техніки безпеки (за необхідністю)

 Журнал планування та обліку гурткової роботи є державним обліковим фінансовим документом, який обов’язково повинен вести керівник гуртка.

 Перед заповненням журналу необхідно познайомитись із посадовою інструкцією  керівника гуртка та вказівками до ведення журналу планування та обліку роботи Після цього слід поставити підписи, які свідчитимуть, що педагог ознайомлений із вищезазначеними матеріалами.

 Журнал заповнюється керівником гуртка після кожного проведеного заняття.

 Усі записи в журналі повинні вестися чітко і розбірливо, відповідно до норм українського правопису. Разом з тим, керівникові гуртка забороняється допускати таке:

– написання тем занять на декілька днів, місяців наперед, заклеювання раніше написаного тексту;

–  виправлення (закреслення або за допомогою коректора), підтирання годин, дат проведення занять, кількості відпрацьованих годин і т. п.;

– виправлення і змінювання розкладу, перенос занять (без узгодження з адміністрацією).

 Журнал ведеться керівником гуртка. Він несе особисту відповідальність за стан його ведення.

 На обкладинці журналу вказується назва гуртка, назва закладу та навчальний рік. Керівник гуртка зазначає своє прізвище, ім’я, по батькові

 У розділі «Мета і основний зміст роботи гуртка» записується назва гуртка, викладаються основні положення пояснювальної записки програми роботи гуртка, мета і зміст роботи, рівень навчання, рік навчання (ця інформація береться з програми гуртка),  а також дані про програму, за якою педагог складає календарно-тематичний план роботи гуртка. Внизу зазначається розклад роботи гуртка. Зміни в розкладі роботи гуртків допускаються на початку кожного семестру і затверджуються наказом директора навчального закладу. Журнал підписує керівник закладу. Свій підпис ставить керівник гуртка. Підписи розшифровуються.

 На сторінках  плани роботи гуртка заповнюються обов’язково в кожному журналі: на 1-ий семестр, на 2-ий семестр. У розділах «План роботи гуртка» зазначаються теми занять, кількість годин, відведених для їх вивчення (наприкінці необхідно підсумувати кількість годин та вказати скільки їх буде разом), записуються календарні строки (місяць року), коли буде вивчатися тема. Внизу керівник гуртка ставить свій підпис та розшифровує його. «План роботи гуртка» обов’язково затверджується директором навчального закладу, у  визначені адміністрацією терміни.

У розділі «Відомості про членів гуртка» заповнюються всі графи з 1-ї по 10-у. У графі 3 зазначати число, місяць та рік народження вихованця.  Можна відмічати дітей, які належать до пільгових категорій.

 У розділі «Облік відвідування» записується список вихованців, який надалі переписується з урахуванням руху дітей на кожній наступній сторінці журналу даного розділу. Також записується число, місяць проведення заняття. Керівник гуртка в дні занять групи перевіряє присутність дітей та вживає такі умовні знаки: був відсутній – «н». На кожний місяць виділяється одна сторінка. Облік виховної роботи «Виховні бесіди» ведеться  на сторінці під списком вихованців на 30-ому рядку

10. У розділі «Облік роботи гуртка» на кожному занятті записується  дата, тема заняття, його тривалість та ставиться підпис керівника гуртка. Якщо заняття гуртка не проводились, керівник гуртка зазначає період та поважну причину (листок непрацездатності, основна чи додаткова відпустки, участь у лабораторно-екзаменаційній сесії, курси підвищення кваліфікації, відрядження, тощо) за хронологією у розділі «Облік роботи гуртка». Разом з тим, з метою виконання програми, пропущений матеріал вивчається в обов’язковому порядку шляхом ущільнення тем. Для розділів «Облік відвідування» та «Облік роботи гуртка» на кожен місяць відводиться окрема сторінка.

 11. Обов’язково протягом навчального року керівник гуртка веде розділи «Масова та суспільно-корисна робота вихованців гуртка», «Методична та практична допомога керівникам гуртків відповідного профілю, створених у школах та інших установах», «Проведення занять з техніки безпеки»  та «Творчі досягнення вихованців гуртка»

12. Журнал планування та обліку роботи систематично перевіряється адміністрацією закладу. Результати перевірки заносяться до розділу «Висновки та зауваження до роботи гуртка». Якщо під час перевірки виявлені зауваження до роботи гуртка, керівник гуртка повинен їх усунути у десятиденний термін.

13. Журнал зберігається в позашкільному навчальному закладі.

14. Після закінчення навчального року журнал здається в архів, про що адміністрація робить запис на останній сторінці.

Навчальна програма з позашкільної освіти – це нормативний документ, що визначає мету, завдання, зміст, обсяг, порядок, способи організації навчально-виховної діяльності та вимоги до її результатів. Навчальні програми мають відповідати вимогам, визначеним у методичних рекомендаціях щодо змісту та оформлення навчальних програм з позашкільної освіти (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 05.06.2013 №14.1/10-1685 )

 Заява на вступ до  закладу позашкільної освіти – основний документ на зарахування дитини на навчання до  закладу. Керівникам гуртків суворо заборонено вписувати в журнал гурткової роботи дітей без правильно заповненої батьківської заяви, а для гуртків туристсько-краєзнавчого, фізкультурно-спортивного напрямків, хореографічного та військово-спортивного профілів ще й без дозволу лікаря до занять в гуртку.

 План виховної роботи керівник гуртка може вести у довільній формі. Проте обов’язковими розділами є:  Мета та завдання виховної роботи у довірених гуртках.  Методична проблема керівника гуртків  Склад органу дитячого самоврядування.  Склад батьківського комітету.  Участь у  масових заходах.  Проведення виховних заходів у гуртку.  Робота з батьками гуртківців  Організація роботи з безпеки життєдіяльності.  Усі записи у плані виховної роботи повинні вестися чітко розбірливо, відповідно до норм правопису. План роботи повинен бути складеним до 30 вересня на весь навчальний рік та затверджений директором закладу. Зберігається план виховної роботи в робочій папці керівника гуртків протягом навчального року. Керівник гуртків планує виховну роботу робота відповідно до профілю гуртка, методичних рекомендацій щодо виховання підростаючого покоління та плану роботи закладу на навчальний рік З метою всебічного розвитку вихованців керівник гуртка планує екскурсії, походи, конкурсно-розважальні програми, ігри, які проводитиме з дітьми протягом навчального року.  До плану виховної роботи заноситься перелік обов’язкових інструктажів з вихованцями, який передбачено планом роботи закладу на навчальний рік, дати їх проведення.  Також педагог планує заходи, які відображатимуть роботу з батьками протягом навчального року. Керівник гуртка обов’язково проводить організаційні (на початку навчального року) та звітні (в кінці навчального року) батьківські збори. Також можливе проведення звітних виставок, конкурсно-розважальних програм, занять для батьків тощо. Усі ці заходи мають бути відображені у плані роботи.

Гурткові заняття керівник гуртка проводить згідно розкладу, затвердженого директором закладу окремо на перше, друге півріччя та на період літніх канікул. На затвердження до початку навчального півріччя чи літнього періоду керівник гуртка подає проект розкладу занять своїх гурткових груп, враховуючи бажання батьків, вікові особливості дітей, вимоги навчальної програми, санітарно-гігієнічні вимоги. Заняття для дітей віком: 5-6 років – 30 хвилин 6-7 років – 35 хвилин 7-18 років – 45 хвилин  Обов’язковою є перерва між гуртковими годинами не менше 5 хвилин. Заняття слід розпочинати не раніше, ніж через годину після закінчення шкільних уроків. 

Заняття — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в  закладі позашкільної освіти. Через нього проходять усі діти. І треба, щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим Заняття в гуртку – та навчальна ситуація, той «сценічний» майданчик», де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні особливості вихованців. Враховуючи специфіку роботи в гуртках кожен керівник вишукує, випробує власні знахідки, що відповідають його напряму роботи, його вихованцям. Основним документом керівника гуртка, без якого він не може приступати до проведення гурткового заняття є конспект. Керівники гуртків, що працюють у закладі менше 3-ох років пишуть поширений конспект заняття та подають його на підпис директору до початку заняття, всі інші – план-конспект довільної форми ( писаний від руки, друкований, на спеціальних бланках), їх дирекція має право перевіряти вибірково за потреби, на власний розсуд. 

Основні вимоги до якісного сучасного заняття: – науковість – використання новітніх досягнень науки, передової педагогічної практики; – системність – побудова заняття на основі закономірностей навчально-виховного процесу; зв’язок з раніше отриманими знаннями та вміннями, опора на вже досягнутий рівень розвитку вихованців; – оптимальність – реалізація на занятті в оптимальному співвідношенні всіх дидактичних принципів та правил; забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності вихованців з урахуванням їх інтересів, нахилів, потреб;  ефективність – ефективне використання педагогічних засобів; зв’язок з життям, особистим досвідом дітей; формування практично-необхідних знань, умінь, навичок, раціональних прийомів мислення та діяльності; формування уміння вчитися; – можливість відтворення.

СХЕМА-КОНСПЕКТ ГУРТКОВОГО ЗАНЯТТЯ

Тема.

Мета.

Навчальна мета:

1. Забезпечити засвоєння знань про…  .

2. Узагальнити знання гуртківців про…  .

3. Продовжити формувати уявлення про…  .

Розвивальна мета:

1. Розвивати творчу активність, пізнавальні ін­тереси гуртківців.

2. Продовжити формувати вміння:

•  працювати з …;

•  порівнювати, узагальнювати, робити вис­новки.

3. Поглибити знання про…

Виховна мета:

• світоглядна (сприяти формуванню в гуртківців уявлення про …);

• екологічна (переконати гуртківців у …);

• профорієнтаційна (ознайомити учнів із про­фесіями, пов’язаними з використанням знань …);

• етична (сприяти формуванню етичних взає­мин у колективі (доброзичливості, взаємодопо­моги, справедливості);

•  естетична (розвивати в гуртківців почуття пре­красного, почуття художнього смаку, уміння пізна­вати і створювати прекрасне).

Завдання заняття:

Методи та прийоми:

  1. Інформативно-рецептивні:
  • словесні (розповідь, бесіда, пояснення, лекція, інструктаж, ро­бота з довідковою літературою тощо);
  • наочні (демонстрація предметів, явищ, посібників тощо);
  • практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи, лабораторні досліди, екскурсія, похід тощо).

2. Репродуктивні (ігри, вікторини, теми).

3. Пошукові (евристична бесіда, творчий, гру­пові форми роботи, взаємопов’язані запитання).

4. Навчально-дослідницькі (дослідницька ро­бота, спостереження, самостійна творча робота – реферати, статті, доповіді).

Тип заняття: (засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований).

Форма заняття: індивідуальне, групове, фронтальне.

Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, схеми, моделі, ТЗН, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал, діаграми, література тощо.

Хід заняття

(структура залежить від типу заняття, інших параметрів)

  1. Організаційна частина

Перевірка присутніх за журналом.

Перевірка всього необхідного до заняття.

  1. Вступна частина

Повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів.

Актуалізація опорних знань.

Мотивація навчальної діяльності гуртківців.

  1. Основна частина

Висвітлення керівником матеріалу нової теми.

Оволодіння   новими   теоретичними   знаннями,   ознайомлення   з   термінами,   способами практичних дій.

Залучення гуртківців до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота гуртківців.

Підведення гуртківців до узагальнень, висновків.

ІV. Заключна частина

Обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок.

Загальний підсумок та висновок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів.

Повідомлення завдань на наступне заняття.

Рекомендована література.

Прибирання робочого місця.

Сучасне заняття в  закладі ПО повинне бути здоров’язберігаючим, тобто мають бути створені належні умови для його проведення. Ці умови полягають у використанні елементарної діагностики втомлюваності вихованців на занятті, створенні необхідного психологічного клімату, здійсненні індивідуального та диференційованого підходу в процесі навчання, дотриманні санітарно-гігієнічних умов реалізації навчально-виховного процесу.

Використання елементарної діагностики втомлюваності вихованців на занятті – це порівняльний аналіз виразу облич дітей, використання методу кольорової діагностики, оцінка часу виконання вихованцями певного виду завдань тощо. Зменшення втоми дітей – використання дидактичних ігор, інтерактивної діяльності (робота в групах, парах, трійках); включення в заняття динамічних пауз, фізкультхвилинок; використання творчих завдань; введення мистецького матеріалу, застосування якого благотворно впливає на емоційну сферу; емоційна подача навчального матеріалу; використання наочності, гумору тощо. Створення психологічного клімату – доброзичливе відношення до вихованців; включення в навчальний процес життєвого досвіду дітей; створення «ситуації успіху» тощо. Важливим фактором успішного навчання є емоційний стан дитини. Треба знати те, чим живе дитяча душа. Плануйте різноманітні види роботи на занятті. Допомагайте дитині розкритись. Наприклад, педагог будь-якого гуртка може запропонувати вихованцям намалювати щастя й горе, важку працю й веселе свято, любов і розлуку, а потім мотивувати свої бачення цих понять, поділитися враженнями та мріями. Малюнки й пояснення їхніх авторів розповідають багато. Педагогу треба проаналізувати ці роботи, зробити висновки, аби дитині було комфортніше в сім’ї , на заняттях в гуртку, допомогти позбутись комплексів, підтримати політ фантазії. Здійснення індивідуального та диференційованого підходу в процесі навчання – це використання відповідних педагогічних технологій, форм, методів; обов’язковість диференційованих завдань тощо. Дотримання санітарно-гігієнічних умов реалізації навчально-виховного процесу – це виконання норм освітлення, вологості, температури повітря; організація динамічних, ігрових, танцювальних перерв тощо.  

З метою збереження здоров’я дітей, попередження та профілактики дитячого травматизму з вихованцями навчального закладу проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності. Вони містять питання охорони здоров’я, пожежної, радіаційної безпеки, безпеки дорожнього руху, реагування на надзвичайні ситуації, безпеки побуту тощо. Запис про їхнє проведення робиться у журналі реєстрації первинного, позапланового, цільового  інструктажів з вихованцями навчального закладу. Порядок проведення, тематика й організація проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів, курсантів, слухачів визначаються розділом  Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.11.2001 за № 969/6160. Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності проводиться один раз на рік перед початком гурткових занять, а також при зарахуванні або оформленні до навчального закладу учня.

Орієнтовна програма  інструктажу з безпеки життєдіяльності для учнів. 1. Загальні відомості про навчальний заклад, його структуру  (кабінети, лабораторії, спортмайданчики, майстерні, спортзали, тощо ). Безпечна дорога до навчального закладу. Правила внутрішнього розпорядку, відповідальність за їх порушення. 2. Загальні правила поведінки під час навчально-виховного процесу та у разі організації та проведенні міських масових заходів. 3. Джерела небезпеки в приміщеннях навчального закладу, на спортивних майданчиках , на навчально-дослідних ділянках, на території та майданчиках. 4. Правила безпеки під час перерв між заняттями, під час ігор надворі тощо. 5. Вимоги пожежної безпеки в навчальному закладі. Місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння. Правила користування ними. 6. Радіаційна безпека. Дії у разі надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру.  7. Безпека дорожнього руху. Перехід на дорозі. Поведінка на вулиці, у транспорті. Знайомство з правилами дорожнього руху, обов’язки та права пішоходів і водіїв. Дії під час аварійних ситуацій у транспорті. 8. Побутовий травматизм, його попередження та дії у разі нещасних випадків у побуті.  Загальні відомості про нещасні випадки в навчальному закладі та регіоні. Перша (долікарська) медична допомога у разі нещасних випадків та надзвичайних подій. Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності проводиться перед початком навчальних  занять (до 15 вересня) для кожної гурткової групи окремо, з урахуванням специфіки гуртка, місця проведення. Повторний інструктаж з безпеки життєдіяльності такого ж самого змісту, як і первинний, проводиться керівником гуртків на першому занятті у січні.

Позашкільна освіта сприяє вільному розвиткові особистості, вчить дитину найголовнішому – життю.  А ще дитина має цінний досвід спілкування не лише у класному колективі, де «усі місця розподілені та зайняті», де досить мало шансів проявити себе в іншій іпостасі й майже немає шансів на те, щоб змінити стереотип сприйняття дитини колективом однокласників у іншій ролі й на іншому ієрархічному місці.

В. О. Сухомлинський писав: «Гуртки – важлива форма виховання підлітків. Цінність гурткової роботи полягає в тому, що кожен може протягом тривалого часу випробувати свої здібності, задатки, пробувати в конкретній справі свої схильності, знайти улюблену роботу. Без гуртків, в яких вирує допитлива думка, не можна уявити ні інтелектуального, ні емоційно-естетичного виховання. Кожен гурток – центр творчої праці і повноцінного інтелектуального життя.»  

Затверджую:

                                                                         Звіт

керівника ________________ гуртка ___________ за 20__ – 20 __ н. р.

_________________________________________

  1. Група №1 ___________ рік навчання _____________ годин за рік.

2. Програми __________________________________________________

_____________________________________________________________

3. Чи повністю виконана програма гурткової роботи. (Якщо ні, то вказати % виконання, причини неповного виконання програм)._______

_____________________________________________________________

4. Тема та форма підсумкових занять: виставка, змагання, свято тощо.

_____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

5. Кількість проведених відкритих занять, їх тематика.

_____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

6. Кількість та тематика заходів, підготовлених та проведених керівником гуртка особисто чи з колегами (гурткових, міжгуртковихрайонних, міських, обласних) ____________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

7. Кількість, види та тематика заходів  закладу позашкільної освіти, в яких гуртківці беруть участь __________________________________

_______________________________________________________

____________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________8. Які теоретичні питання позашкільної освіти та виховання опрацьовані керівником гуртка? ___________________________________________________________________

9. Скільки і в кого з колег відвідано відкритих занять? _______________

_____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

10. Яка методична література опрацьована за навчальний рік? ________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

11. Які методичні матеріали розроблені в навчальному році і зберігаються в методкабінеті? (розробки, сценарії, методичні рекомендації, підбірки навчальних матеріалів, опис методик, технологій тощо). ___________

____________________________________________________________

____________________________________________________________
 ______________________________

13. Зв’язки з школами: виступи в класах, змагання, спільні заходи, тощо (конкретно)______________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

14. Робота з батьками: збори, індивідуальні бесіди, ремонтні роботи, виготовлення експонатів, тощо (конкретно) _________________

 _____________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

15. Зв’язки з громадськими організаціями: благодійні виставки, спонсорська допомога, спільні заходи тощо. ________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________16. Виховні заходи в гуртках (патріотичне виховання, естетичне, екологічне, правове, пропаганда здорового способу життя, тощо)

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17. Результативність роботи гуртків і їх керівника (готові роботи, зайняті місця в змаганнях, конкурсах тощо) ______________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

Дата  _________   Підпис___________/      ___________/